Тестер автомобільної акумуляторної системи
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
DUOYI DY2015A/DY2015 12 В та 24 В Тестер автомобільної акумуляторної системи
Ємність. Максимальне електронне навантаження. Тест на зарядку акумулятора під час прокручування. Наявність цифрових діагностичних інструментів.
Вступ
Тестери акумуляторних батарей DY2015 використовуються для свинцево-кислотних акумуляторних батарей активованого типу.
Точна схема та потужний цифровий процесор забезпечують повний збір низки складних даних та визначення всіх тестових показників, які доступні за допомогою 4-провідного тестового з'єднання за шкалою Кельвіна. Крім того, прилад посилює внутрішній захист входу, щоб запобігти таким ситуаціям, як «переполюсовка» підключення, вхідна надвисока напруга, поганий контакт тестових затискачів і т. д. Це робить тестування більш безпечним та зручним.
Цей тестер є найкращим інструментом для тестування акумуляторів, ремонту автомобілів, а також перевірки стану всіх видів свинцево-кислотних акумуляторів, що використовуються в системах обладнання, пов'язаних із свинцево-кислотними акумуляторами.
Функції:
- Відповідає CAT III 600 Ст.
- Завдяки великому РК-екрані легко прочитати значення.
- Повна діагностика стану акумулятора та системи заряджання автомобіля
- Тест батареї: струм холодного запуску, опір батареї, напруга, аналіз терміну служби
- Тест системи двигуна: заміна акумуляторної системи у процесі запуску
- Тест системи заряджання: робочий стан системи заряджання на виході
- Тест системи максимального навантаження: стан максимального навантаження акумулятора
- Високі параметри легко вимірюються та відображаються в процесі діагностики стану батареї
- Захист від перевантаження та захист від неправильного підключення забезпечують безпеку оператора.
- Висновок про стан батареї, що легко читається: хороший/ОК/ звернути увагу/ замінити
- Виявлення незакріпленого дроту, перетворення одиниць вимірювання CCA*/IEC*/EN*/DIN*
ССА – це абревіатура від англійського Cold Cranking Amps (CCA), що означає струм холодного пуску (струм холодного прокручування) стартерної акумуляторної батареї. Струм холодного прокручування вимірюється в амперах за певною методикою вимірювання.
IEC – Міжнародна електротехнічна комісія (повністю заряджену батарею за методикою SAE JS537 охолоджують до -18С протягом 24 годин. Потім батарею навантажують силою струму, що дорівнює номінальному CCA батареї. Тест вважається пройденим, якщо напруга батареї не впаде нижче 8,4В протягом секунд)
EN – Європейський стандарт (повністю заряджену батарею за методикою SAE JS537 охолоджують до -18С протягом 24 годин. Потім батарею навантажують силою струму, що дорівнює номінальному CCA батареї. Тест вважається пройденим, якщо напруга батареї не впаде нижче 7,2В протягом 10 секунд )
DIN – Німецький стандарт (повністю заряджену батарею за методикою SAE JS537 охолоджують до -18С протягом 24 годин. Потім батарею навантажують силою струму, що дорівнює номінальному CCA батареї. Тест вважається пройденим, якщо напруга батареї не впаде нижче 9В протягом 30 секунд протягом 150 секунд)
Захист від зворотного підключення та захист від перенапруги.
Захист введення безпечніший
Внутрішній захист входу був посилений за рахунок таких захисних заходів, як запобігання зміні полярності, запобігання підключенню високої напруги та поганому контакту тестових затискачів.
Тестування
- Звичайні свинцево-кислотні акумулятори
- Обмотка свинцево-кислотного акумулятора AGM
- ГЕЛІВИЙ свинцево-кислотний акумулятор
- Свинцево-кислотний акумулятор EFB
Характеристики приладу:
Торгова марка | Дуойї |
Номер моделі | DY2015A |
Тип | Тестер автомобільного акумулятора |
Сертифікація | CE |
Напруга акумулятора | 12 В/24 В |
Мова (Необов'язкова) | Англійська |
Висновок щодо акумулятора: | «Добре/ОК/Увага/Замініть» |
Стан батареї (SOH) | ТАК |
Ah Вхідний швидкий тест | ТАК |
Виявлення незакріпленого дроту | ТАК |
Виявлення навантаження | ТАК |
Тест системи зарядки | ТАК |
Захист від неправильного підключення | ТАК |
Особливості продукту:
- Тестер акумуляторних батарей використовується для активованих свинцево-кислотних акумуляторних батарей, а також для перевірки терміну служби батареї та наступних умов батареї, запуску, заряджання та електричного навантаження.
- Завдяки чудовому дизайну, простоті в експлуатації, точному зчитуванню та повному набору функцій цей тестер відображає показання на великому РК-дисплеї та інформує через звукові та світлові підказки під час тестування.
- Точна схема та потужний цифровий процесор забезпечують повний збір серії складних даних та визначення всіх тестових даних.
- Тестер акумуляторних батарей посилює внутрішній захист входу, щоб запобігти таким ситуаціям, як переполюсне з'єднання, вхідна надвисока напруга, поганий контакт тестових затискачів і так далі. Це робить тестування більш безпечним та зручним.
- Протиковзка гумова втулка забезпечує безпечну роботу.
- Тестер акумуляторів підходить для всіх видів свинцево-кислотних батарей, що використовуються в системі обладнання, пов'язаної зі свинцево-кислотними батареями. Прилад доступний для автомобіля з акумуляторною батареєю 12 В. Робоча напруга тестера становить від 9 до 35 В постійного струму.
- Стандарт додаткової акумуляторної батареї: CCA: 100-1700; ПЕК: 100-1000; ЕН:100-1700 ДВП:100-1000; JIS: необхідно порівняти CCA з таблицею (таблиця включена до посібника користувача). Як правило, стандарт батареї вказано на корпусі батареї. У разі відсутності відмітки в іншій документації.